Proces rekrutacyjny w firmie Metalweld składa się z kilku etapów:
Etap pierwszy - ogłoszenie.
Przeczytaj uwaznie ogłoszenie o pracę i zastanów się, czy aplikacja spełnia Twoje oczekiwania oraz czy Ty spełnisz oczekiwania, jakie stawia firma.
Jeśli uznasz, że Twoje umiejętności są wystarczające do złożenia aplikacji, wyślij ją on-line przez formularz rekrutacyjny, który znajdziesz pod ogłoszeniem o pracę.
Przed wysłaniem formularza, przygotuj swoje CV oraz list motywacyjny. Upewnij się, że dane są kompletne i aktualne. Jakość Twojego CV oraz listu motywacyjnego może decydować o przejściu do kolejnego etapu rekrutacji.
Etap drugi - wewnętrzna analiza aplikacji.
Rekruterzy w firmie dokonują analizy i preselekcji przesłanych aplikacji stosownie do wymagań podanych w ogłoszeniu o pracę.
Firma kontaktuje się z wybranymi kandydatami, którzy spełnili twarde wymagania.
Etap trzeci - zaproszenie na rozmowę
ul. Mikołajczyka 57
41-200 Sosnowiec
+48 (32) 297 75 88